Pagina's

woensdag 30 mei 2012

Hartjes voor juffendag

Twee weken geleden ben ik op een avond bij Wendy geweest om haar te leren hartjes te haken. Ik kreeg de smaak weer helemaal te pakken, het is zo makkelijk als je het eenmaal onder de knie hebt.

Van twee hartjes maakte ik deze sleutelhangers.

Binnenkort is het namelijk juffen- en meestersdag bij mijn dochter op school. Dit vinden de juffen vast leuk! Nog even een kleinigheidje er bij kopen, en klaar is Kees!

Het patroon van het hartje vind je bij Haken is Hip.

Morgenavond ga ik weer naar Wendy, dan gaan we ringen maken. Het resultaat zal ik showen op mijn blog.

Groetjes,
Renske

2 opmerkingen:

  1. Hallo Renske

    Toch de gewone pc maar even aangezet om te kijken of ik nu wel een reactie kan plaatsen....MOET toch kunnen?!
    Ik vind je site zoals ik eerder al zei...erg mooi. Ik zie ook allemaal weer hele leuk ideetjes. Ik ga een dezer dagen eens even weer haakkatoen halen en ook eens aan dit soort dingen beginnen, als het me lukt tenminste. Ik kan wel een beetje haken, maar dat gaat wat op gevoel en steeds uit proberen etc. Af en toe zoek ik dan op internet hoe een steek moet. Erg leuk hoor. Ik hou je op de hoogte en ik ga eens even kijken naar alle leuke links die je aanbeveelt op je blog.

    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom!