Pagina's

dinsdag 12 februari 2013

Creative Pay It Forward deel 1

Via Facebook doe ik mee met een actie "Creative Pay It Forward". Ik heb me aangemeld om een kadootje van iemand te mogen ontvangen dit jaar. Als tegenprestatie verras ik vijf mensen die zich bij mij hebben aangemeld met een zelfgemaakt kadootje. En zij maken weer iets voor vijf mensen, etc.

Eén van de mensen waar ik iets voor moet maken, is mijn tante. Zij is dol op chiwawa's en op blingbling. Daarom maakte ik een notitieboekje voor haar met haar naam erop en een chiwawa. Ze is er erg blij mee!



Er hebben zich tot nu toe nog maar vier mensen aangemeld voor een leuk kadootje van mij, dus als er nog iemand zin heeft om mee te doen dan hoor ik het graag!

Fijne avond nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!