Pagina's

vrijdag 31 mei 2013

I love Luuk too!

Afgelopen maandag beviel mijn andere zus ook van een zoon, Luuk!

Wat een rijkdom, twee neefjes erbij in twee weken tijd.

Voor Luuk haakte ik een pyjamazak ("slaapschaap"), het patroon is van Echtstudio en vind je hier. Ik heb deze al eerder gehaakt voor mijn andere zus (zie hier), toen vond ik de zak te klein uitvallen. Heb nu naar eigen inzicht de zak wat groter gemaakt. Ben erg tevreden over het resultaat.



Tevens maakte ik een mandje voor op de commode, net als voor Tijn.
Dit keer in de kleuren rood en grijs. Voor de naam gebruikte ik witte flockfolie, wat een ideaal spul! Zie  mijn vorige blogpost voor de link naar het patroon.


Voor grote broer Ivar haakte ik een draak. Dit patroon is van Echtstudio.
Deze draak is ontzettend mooi geworden. Hij bestaat uit veel losse onderdeeltjes, dus vooral het in elkaar zetten is even een klus, maar dan heb je ook wat!




Lieve Tijn en Luuk, ik hoop nog vaak met jullie te mogen knuffelen!!

8 opmerkingen:

  1. Weer zo mooi allemaal! Heerlijk, al dat grut in je omgeving :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Angelique! Ja, echt heerlijk, die kleine baby'tjes!

      Verwijderen
  2. Van harte gefelicteerd met je beide neefjes.. Ook weer prachtige knutselwerkjes gemaakt :-)

    Groetjes van de overkant

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zeg, dat is grappig! Ik maakte een jaar geleden dezelfde combi om kado te geven. Toen mijn neefje vorig jaar geboren werd, maakte ik voor hem en zijn zusje elk een kadootje: Voor hem Dibbes en voor mijn nichtje een slaapschaap (ik gebruikte meer kleuren en werkte voor de tas zonder patroon omdat ik ander garen had). Dus die van mij is ook vast groter dan het origineel. Ik heb helaas pas een foto gemaakt toen ik het al in cellofaan ingepakt had.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend wat mooi gedaan allemaal. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom!